maandag 1 april 2019

Even nagenieten van Pinka Popt Up!


 Het was één dag op een mooie allerlaatste zaterdag in maart, dat we gebruik konden maken van een ruimte om de hele winkel eens uit te stallen. Even geen webwinkel zijn, maar een stenen winkel. 




En ik geef toe, dat was een hele leuke ervaring! Zoals ik de mensen online te woord sta en help, zo kon dat ook op deze dag, maar dan in direct contact, en hoe leuk is dat! Jullie in het echt te ontmoeten was een mooie toevoeging op het contact via de webwinkel. 

Degenen die voor Pinka regelmatig op de foto gaan, stonden deze dag ook voor me klaar en hebben zich ingezet alsof ze al jaren in een winkel werken! Ook mijn partner heeft keihard gewerkt, alsof zijn leven er van af hing! Dank aan jullie allen.

Er werd gepast en nog eens gepast en ook gekocht, gelachen, gesnoept van de paaseitjes en ook lekker koffie gedronken met de taartjes van Missie Applepie!



Kijk nou eens hoe moeder en dochter hier kozen voor Tante Betsy en Froy & Dind, super!

Ik vind dit zo mooi staan, en je ziet, leeftijd doet er niet toe, je kunt er altijd voor kiezen om je goed te kleden!

Ik hoop dat we dit gauw nog eens kunnen doen, en jij er dan ook bij kunt zijn!

Liefs van Pinka! (Thea)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten