maandag 11 maart 2019

Een heleboel van jezelf en een beetje van Pinka



Het is halverwege maart en de voorjaars/zomer collectie is hier nu compleet binnen!
Dat betekent voor mij dat ik meteen aan de slag wil met het Pinkateam om alles op de foto te zetten. Een datum was gepland, maar ook weer een week verschoven, aangepast aan de omstandigheden. Wat een flexibiliteit weer bij allen, top! Iedereen dacht mee, ook als het ging om het vinden van een locatie. En ik beloof je dat ik geen spijt heb van de keuzes die ik gemaakt heb! We hebben van deze dag een filmpje gemaakt van ca. 10 minuten, voor een sfeerimpressie:

Pinka the movie, Fotoshoot SS19

Je moet weten dat we dit nu voor de derde keer gedaan hebben. Toen ik 8 maanden geleden de webwinkel Pinka overnam, had ik de behoefte door middel van eigen foto's onze prachtige kleding te laten zien. Door modellen te gebruiken die geen modellen zijn. Maar vrouwen zoals jij en ik, reƫel dus. Want dan pas krijg je een beeld over de pasvorm van een kledingstuk. En ook zie je meestal dan pas hoe mooi het eigenlijk is! Dat helpt je bij gerichte keuzes maken als je online koopt, en dat verkleint weer de kans op een miskoop of een retour.

Het vinden van deze vrouwen, die wel gekiekt wilden worden voor Pinka, ging bijna vanzelf. Ik woon in Goes, Zeeland. Er blijken hier meer dames in de buurt te wonen die van kleurrijke, retrostyle jurkjes houden! Zo benaderde ik spontaan Annelies, Janneke en Petra en tot mijn grote vreugde wilden ze me allemaal wel helpen! Alles op vrijwillige en vriendschappelijke basis, is dat niet tof! Zo maakten zij het voor mij mogelijk om mijn plannen waar te maken.


De eerste keer zijn de foto's gemaakt door Debora Noordhoek, een studente die de tijd had vrij gemaakt voor een fotoshoot met ons. Een start was gemaakt! Dit seizoen kreeg ik het aanbod van Hans Schalk, fotograaf en pensionair, en dat aanbod nam ik maar al te graag aan!

Al met al maken we met dit team inmiddels de leukste herinneringen. We doen dit met plezier en veel lol maar we zien ook af, als de temperaturen weer niet stroken met het seizoen dat we eigenlijk willen nabootsen. Stiekem worden we steeds professioneler, want je zou het niet zeggen, dat deze 3 totaal geen modellenervaring hebben!

Wat ik hier nog even kwijt wil, is dat alle vrouwen zonder uitzondering MOOI zijn. En dat je dat mag benadrukken door je mooi te kleden, elke dag opnieuw, met aandacht voor jezelf. Zodat jij jouw schoonheid aan de buitenwereld presenteert en met je vrolijke kleuren anderen aansteekt. Een heleboel van jezelf en een klein beetje van Pinka!
Onze foto's verschijnen op facebook en zijn binnenkort te vinden onder sfeerfoto's en productfoto's op de website. Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als wij!

Pinka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten