vrijdag 17 mei 2019

Wat een ballenjurk!


Ja… en daarmee scoor ik eindelijk de punten die ik nodig heb! Want: 
Tijd voor wat uitleg... 'de bal moet héél hoog!'
‘Mama kan niet voetballen!’ Dus wacht onze 3-jarige regelmatig op z’n papa die gelukkig véél beter kan voetballen.
Maar dat laat ik me uiteraard niet gebeuren en trek ik dus alles uit de kast om óók te mogen voetballen. En dat is in dit geval een heel letterlijk verhaal; een ballenjurk!

Een fijn jurkje!
Thea (van Pinka) deelde een tijdje geleden prachtige foto’s van de fotoshoot met de Pinka-modellen. Eén combi viel me echt op; leuk, mooi, vrolijk, speels.. zo’n outfit waar je blij van wordt!
Maar ja, een onbekend merk voor mij. Dus weet je niet hoe de kwaliteit van de stof is, blijft het mooi na dragen en wassen, is het een goed model, draagt het comfortabel. Dat zie je allemaal niet van zo’n mooie foto af.

Na wat heen en weer geappt te hebben met Thea, was ik overtuigd. Dit jurkje gaat het worden om kennis te maken met Froy & Dind en om  er dan later een blog over te schrijven.
En hij kwam op het perfecte moment binnen; weet je nog dat mooie, zonnige Paasweekend? Toen was een bijna-mouwloos jurkje geen overbodige luxe. En daardoor kan ik je nu gelijk vertellen dat ‘ie op een warmere dag echt fijn draagt. Het is een heerlijk luchtig stofje en doordat het 'net niet een helemaal aangesloten model' is, voelt het nog minder warm.
Leuke slippertjes of sandalen aan en klaar voor een zomerse dag!
Heb je trouwens gezien dat het eigenlijk strandballen zijn…  klaar voor een stranddagje dus! 

En op een koudere dag…
Want ja, die hebben we in Nederland ook echt. Dus op een koudere dag is een vestje fijn. Er is een heel mooi bijpassend vestje van Froy & Dind, die zie je hierboven al.
Maar ook groen, blauw of zalmroze blijkt er mooi bij te combineren. En wat te denken van de mooie gekleurde omslagdoek die ook bij Pinka in de webshop staat?




Froy & Dind
Eerlijk gezegd kende ik het merk in eerste instantie alleen maar door die leuke vintage blikken. Maar er is meer!
Het is een vrolijk Belgisch merk dat zich kenmerkt door de vintage modelletjes met nostalgische prints.
De kleding van Froy & Dind wordt gemaakt van bio-katoen, bamboe,  of van  andere  materialen die minder milieubelastend zijn. Het merk heeft  een GOTS (Globile Organic Textile Standard) certificaat. Zo wordt iedereen er vrolijk van; betaalbare, kleurrijke en ecologische mode, geproduceerd met respect voor mens en natuur.
Uiteraard staat er meer in de webshop dan alleen dit ballenjurkje!
En mocht je benieuwd zijn; na een paar keer dragen en wassen is het jurkje nog net zo  mooi als bij aankoop.
Deze mooie setjes zijn allemaal van Froy & Dind


Top-ballenjurkje!
Het ballenjurkje geeft gewenst resultaat, ik ben gepromoveerd tot een mama die kan voetballen!
Voor ons is er nu tijd om even uit te rusten van ons potje voetbal.
En wie weet… is er voor jou nu tijd om een 'ballenjurk' te gaan shoppen!

Dubbel bal-plezier; basketballen op z'n blouse!


Liefs,
Elske

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je mag voetballen nu��. Deze kleuren staan je prachtig����

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Caro! En ja hihi... rasechte voetbalmoeder nu ;)

      Verwijderen