donderdag 2 mei 2019

Bakery Ladies vraagt om een vervolg!

Winterse warmte
Kou en Elske is een hele slechte combinatie! Daar wordt niemand blij van ;)
Om te voorkomen dat de verwarming op standje ‘het lijkt wel zomer’  staat, ging ik vorige winter op zoek naar een lekker warm vest. Al Googlend kwam ik uit bij een heerlijk knuffelvest van Bakery Ladies. Een voor mij onbekend merk, maar die mouwen…! Die zagen er op de foto zó fijn uit, het kan niet anders als dat het wel een heel fijn vest moet zijn.
En dat is het! Het is net zo warm als dat het eruit ziet én inderdaad met mouwen die erom vragen om geknuffeld te worden. Een mooie bloem, strepen over de mouwen en de leuke boorden maken het af.
Maar het is meer dan alleen een warm vest in de winter. In de herfst is ‘ie fijn als jasje ’s morgens vroeg op de fiets en in de zomer perfect voor een wat koelere avond buiten.
En zó was Bakery Ladies in the picture!


Zomers geel
Onze dochter is al van kleins af aan een fan van de kleur geel. Langzaam maar zeker maakt dat dat er steeds meer geel in huis komt. En tja, toen kwam Bakery Ladies vorig voorjaar met zo’n zacht, geel jurkje. ‘Zou ik…?! JA!’
En ook dat bleek geen miskoop te zijn. Al is het alleen maar om al die lieve kinderhandjes die steeds willen aaien over het fijne veloursstofje. ‘Ah, mama, jij bent zo lekker zacht!’
Afgelopen zomer heb ik dit jurkje heel wat dagen aangehad. Het is een fijn, luchtig jurkje. Op de warme dagen met een paar sandalen erbij, bloemetje, oorbellen en armbandjes en klaar! En later met een legging en vestje; zo ik heb ik het tot ver in de herfst gedragen. 


Pinka & Bakery Ladies
Als jij je kleding bij Pinka koopt, dan houd je waarschijnlijk van kleur, retro en van onze aarde.
Op de website van Pinka omschrijft Thea het als volgt:
Pinka...als ik aan de typische Pinka vrouw denk, dan zie ik een vrouw die van heel veel kleur houdt! Een vrouw die graag experimenteert en er zo achter komt wat ze wil en wie ze is. Deze vrouw houdt sowieso van alles wat retro is. Ook houdt ze van deze aardbol en haar keuzes maakt ze bewust. Ze heeft aandacht voor zichzelf en voor wat ze uitstraalt. Ze is een sterke vrouw en ook al zijn er tegenslagen, ze kiest er altijd voor zich mooi te kleden en kleur aan haar leven te geven. Ze is bovenal een tikje eigenwijs, niet standaard. Dat is voor mij de Pinka vrouw.
Daar past Bakery Ladies heel goed bij! Want dat is een hip Nederlands merk voor de modebewuste vrouw van alle leeftijden. Eigenwijze, eigentijdse en vernieuwende dameskleding. Bakery Ladies onderscheidt zich door het gebruik van karakteristieke kleuren en prints.
Vaak wordt er gebruik gemaakt van biologisch katoen.

En inderdaad! Als je op de website van Pinka kijkt, zie je hele leuke, mooie en vrolijke kleding! Van jurkjes om te zoenen tot retro-streepjes en blauwe basics; stuk voor stuk prachtige items!

Pinka modellen in Bakery Ladies

Bakery Ladies en het vervolg
Bakery Ladies is wat mij betreft een goede aankoop; mooie kwaliteit, draagt heerlijk én natuurlijk leuk om kleding van een Nederlandse ontwerpster te dragen.
En wat dus ruim een jaar geleden begon met een zoektocht naar warmte, zou voor de komende zomer zomaar eens een luchtig jurkje om de warmte te trotseren kunnen betekenen!
Geniet nog even mee van de huidige, mooie collectie...


Liefs,
Elske

1 opmerking:

  1. Weer mooi geschreven Els! En wat een gaaf geel jurkje, staat je prachtig ♥️

    BeantwoordenVerwijderen