woensdag 28 augustus 2019

 "Webwinkelen"


Stenen winkel kriebels...
Soms gaat het wel wat kriebelen bij me…een eigen stenen winkel. Ik zou dan omringd zijn met mooie kleren, spetterende kleuren, fijn muziekje aan en … gaan! Ik heb er namelijk veel plezier in om vrouwen te adviseren, te motiveren en te helpen met het maken van keuzes en combinaties. Alle vrouwen zijn mooi. Echt, ik heb het over jou! En ik vind het mijn taak om het jou te laten voelen en te laten zien. Dat lijkt me nou het leuke aan een winkel zijn, op een mooie plek in het centrum.

Nou is daar momenteel geen sprake van. Naast de webwinkel Pinka geef ik ook yogalessen en dat doe ik ook overdag. Die combinatie van thuis werken en yoga geven geeft mij een goede balans. Maar zeg nooit nooit! Dat weet ik inmiddels wel. Dus die kriebel negeer ik niet, ik krab mezelf alleen even achter mijn oren en kan het dan weer los laten.

Webwinkel liefde
Je moet weten dat ik met dezelfde intentie mijn webwinkel onderhoud. En ik heb klantencontact via allerlei vormen op internet, zodat ik jou net zoveel aandacht kan geven als ik in een stenen winkel zou doen. Ik adviseer, ik meet en mail en ik denk mee. Dat doe ik doorgaans binnen een paar uur en zeker binnen een dag. Ik neem de tijd voor jou en dat doe ik met plezier! Omdat ik er zelf ook heel blij van word als ik een vrouw zie opbloeien, groeien en stralen in haar nieuwe kleren. 

Miskoopjes
Het voordeel van online kopen is dan ook het voorkomen van een miskoop. Hè, hoe zit dat? Vraag je je misschien af. Nou, ken je dat – je gaat shoppen met vriendinnen. Je vriendinnen zijn enthousiast als je iets aantrekt. Moet je doen! roepen ze in koor. De verkoopster doet daar nog een duit bovenop. Jazeker, staat u prachtig! Je twijfelde, maar je gaat overstag. Eenmaal thuis gekomen, de jurk in de kast gehangen, komt die er niet meer uit. Want het was het toch niet he-le-maal. Categorie Impulsieve Aankoop.

Hoe kan dat anders zijn als je online koopt dan? Het lijkt in eerste instantie lastiger, omdat je moet afwachten tot het is geleverd. Gelukkig heb je je bestelling de volgende dag als je bij Pinka koopt, lang wachten is niet nodig. Maar dan. Dan ga je passen als het jou uitkomt. Op een rustig moment. Voor je eigen spiegel. Je kunt combineren met je vestjes en je laarzen of je slippers. Met je ketting, je beenwarmers en je sjaal. Niemand die je beïnvloedt, hoe goed het ook bedoeld is. En mocht je je familie om raad willen vragen, kan dat ook meteen. Dan kan je altijd nog bepalen of je naar hun luistert ;-) !! En twijfel je, omdat je je dag niet hebt, of je hebt een bolle buik-dag, dan pas je de volgende dag nog eens. Of twee dagen later. Hoe voelt het dan? Je make up op, ander schoentje, hoe zit het nu?
Dat dus, dat maakt dat ik het webwinkelen, het shoppen bij Pinka een goed idee vind. Ik hoop dat jij dat ook vindt en dat we op deze manier nog jaaaaaren gezellig met elkaar contact hebben.

Liefs van Thea (Pinka)

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk geschreven Thea en zo herkenbaar! Dat vind ik dus ook het voordeel van webwinkelen. Thuis fijn op je gemakje passen. Meteen kijken welke combinaties je er al bij kunt maken uit je eigen kast en je eigen conclusie trekken. Neemt niet weg dat stenen winkels ook fijn blijven. ☺️ Maar een welgemeend compliment als ik zeg dat jij met pinka de voordelen van beiden weet te combineren. Persoonlijk advies en het thuis ontspannen uitproberen. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zeg je dat mooi! En dat compliment steek ik graag in mijn zak, met blosjes op mijn wangen. Dankjewel Esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit mij helemaal aan bij EstherK.��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hardstikke leuk hoe je schrijft Thea, gisteren heb ik nog alle Facebook berichten eens teruggebladerd en dat was een groot genot, zoveel leuke en kleurige berichten, daar kan ik echt van bijkomen in de winter! Groetjes van Corine

    BeantwoordenVerwijderen