maandag 12 november 2018

Curvy Panty's van Pamela Mann bij Pinka

Wat een eer dat ik als gastblogger voor Pinka mag bloggen!
Sinds ik fan ben van kleurige en fleurige jurkjes is Pinka in beeld. Door de persoonlijke benadering en de leuke selectie aan jurkjes, rokjes, tops, broeken, jassen, sjaals en kleurrijke beenmode. Wat die beenmode betreft: het merk Pamela Mann had ik nog niet aan den lijve ondervonden. Voor Pinka mocht ik een panty uit de Curvy lijn testen.


Pamela Mann Curvy Figure

De Curvy panty's die op Pinka staan zijn onesize en geschikt voor 2XL en 3XL. Thea stuurde mij de Pamela Mann Curvy Super Stretch Red op. Wat was ik benieuwd! De panty voelt heel stevig en stretchy aan. Niet gek, want hij bestaat voor 92% uit Nylon en 8% Elastane. Als vrouw met rondingen die jurkjes draagt, is het voor mij erg belangrijk dat een panty goed zit en vooral niet tekent onder de jurkjes. En wat een prachtige kleur rood!!


De pantypasvorm
Wanneer ik de panty aandoe, valt me op hoe rekbaar en zacht deze aanvoelt. Prettig! De panty is zo ruim dat ik hem niet alleen over mijn buik maar zelfs over mijn borsten kan trekken.. Haha en dat is bij mij best knap, gezien de grootte van mijn boezem.
Verder lijkt de panty goed te zitten op het eerste gevoel. Heel fijn is de brede tailleband die mooi aansluit en niet tekent.

Mooie kleuren
De curvy panty is verkrijgbaar bij Pinka in de volgende mooie kleuren en kost €13,95 per stuk:


Eindoordeel
Gisteren heb ik de panty de hele dag gedragen. Ik heb er zelfs in geklust! Ik merkte alleen dat deze voor mij helaas net te groot is. Hij zakte namelijk steeds af toen ik boodschappen aan het doen was. Ik draag kleding maat L/XL en we kunnen dus concluderen dat de curvy pas interessant wordt vanaf maten groter dan dat. 
Voor mij dus een kleinere maat de volgende keer. Wordt vervolgd in een volgend blog!



Tot de volgende keer!



3 opmerkingen:

  1. Handig om te weten Hanne, ik heb ze zelf nog niet geprobeerd. Maar ze staat wel op mijn lijstje, want fijne gekleurde panty's zijn nog niet zo makkelijk te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd Petra!! Laat je t weten als t zover is? 😊

    BeantwoordenVerwijderen